ypsylon

ars politica közéleti témák gerince. féljen aki nem átlátszó. megvesztegetéstől függő elemzések, globális perspektíva. határtalan tenger a horizonton. a politika vízválasztója, kommintern. agitprop. újbeszél. erős demagógia logikus köntösben. kíméletlen cinizmus a korai kapitalizmus mellékzöngéjével áthallásban, de mindenképpen zavaró. neodadaista művészeti perspektíva, a legkritikusabb álláspontból. minden halat megtanít emlékezni.

Friss topikok

Címkék

2020 (5) 444 (1) aréna (1) ballibnyilas (2) baloldal (1) belpolitika (3) bevándorlás (1) bolgar gyorgy (1) bolgár úr (1) brüsszel (1) budapest (10) corona (3) coronavirus (3) covid (4) covid 19 (3) demonstráció (5) dilettáns (1) ellenzék (5) eu (3) európai unió (1) évértékelő (1) exterde tibor (1) fertőzés (1) fidesz (10) filozófia (1) főváros (1) hajléktalanszálló (1) harácsony gergely (2) hazaivizek (11) honvédelem (1) index (1) inforádió (1) internet adó (4) internet tax march (4) intifada (1) invázió (1) Isten (2) iszlám (1) Izrael (1) járvány (3) Jeruzsálem (1) jihad (1) karácsony gergely (3) kína (2) kitiltás (1) kitiltási botrány (2) klímapolitika (2) klímaváltozás (3) klub rádió (2) kommentár (1) kormány (7) környezetvédelem (4) korona (2) koronavírus (2) közgyűlés (1) kultúrlasszó (4) Lánczi (1) magyarország (8) média (1) merkel (1) mészáros (1) migráns (2) migranskrízis (2) mráz ágoston sámuel (1) muszlim (2) muzulmán (2) mwh (5) NER (2) ner (1) netadó (4) öko (3) ökoforum (1) ökopolitika (4) olaj (3) önkormányzat (2) operatív törzs (1) orbán (12) orbán viktor (6) pandemia (3) pánik (3) pánikkeltés (1) párbeszéd (1) pintér sándor (1) pm (1) pol (7) politika (18) pulai andrás (1) radikális iszlám (2) riogatás (1) róma (2) sas (1) soros (1) strucc (1) szép új világ (5) Tanakh (1) Tarlós István (1) terrorizmus (3) történelem (3) torzonborzalom (4) tüntetés (4) újhelyi (1) ujhelyi istvan (1) us (2) usa (3) vallás (2) városháza (1) video (4) virus (3) vírusmarketing (1) washington (3) welcome jihad (1) ypsylon (6) zöld program (2) zsidó (1) Címkefelhő

ypsylontengely

Gordonbontás, avagy a sas nem vadászik légyre, és ez kölcsönös

2013.03.18. 02:31 mwh

Emesét többedmagával a gyorskocsi utcai fogdába szállították, megmotozták, faggatták, még a gyöngyös karkötője is elszakadt... csakhogy e történetben nem a gimnázium udvarán vagy idilli belvárosi parkban, esetleg kellemes kávézóban barátaival diskuráló, hovatovább vizsgáira készülő békés Emeséről van szó,hanem a Parlament előtt transzparensekkel a közrendet hivatalos engedély hiányában megzavaró radikális Emeséről beszélünk. Vajon mi az oka szegény meghurcolt lány megrökönyödöttségének? Min csodálkozik?

Ha egy csoport a Parlament lépcsőjén, esetleg bármelyik párt székházának udvarán óhajt figyelmet,együttérzést ébreszteni polgártársaiban, miért nem választ erre olyan módot, hogy ne 50 ezres pénzbírság vagy fogház legyen a következménye? Ahelyett, hogy a rendőri intézkedés miatt kesergünk, talán észre kellene venni, hogy az volna csoda, ha másképp jártak volna el...az pedig,hogy a szoc-lib kormány erőtlensége vagy politikai érdeke miatt nem volt képes úrrá lenni a nyílt utcán garázdálkodó náci hordák térnyerésén, és hónapokig kellett a fővárosi polgároknak és az egész országnak szégyenkeznie, háborognia a parlament előtti mocsok és az azt generáló ágrólszakadt, szobrok tövébe vizelő "monnyolle" csűrhe miatt, persze fel sem merül, pedig akkor kemény kézzel kellett volna fellépnie a hatalomnak a közrendet és nyugalmat megzavaró brigantik ellen. Nem tette.

Most ámulnak és bámulnak, pedig kevés olyan demokratikus ország létezik, ami tétlenül szemléli az ilyesmit. Vajon ha a Fehér Házba vagy a Downing st. 10-be másznának be hasonló forradalmi hévvel tüntetők, hány másodpercig nézné ölbe tett kézzel a kormány a jelenetet? Lehet, hogy ezzel elfelejtett számolni a spontán akciócsoport? Jha, mert ugyebár a tetteknek következményei vannak, de ez biztosan nyilvánvaló azon középiskolásoknak, akik elég felkészültnek, tájékozottnak,állításuk szerint politikailag függetlennek érzik és vallják magukat,hogy az alkotmányozással,egy ország gazdaságával, külpolitikájával, általánosságban belpolitikával,oktatásüggyel kapcsolatban is markáns véleményt fogalmazzanak lepedőiken, kartondobozaikon, amelyeket ezután büszkén magasba emelnek. Ha ez így van,akkor miért lepődnek meg, mikor az egyébként tisztességesen eljáró,mellesleg felettesük utasítását teljesítő és munkájukat végző rendőrök fél nap után autóba tessékelik majd a gyorskocsi utcába viszik a hazai politikai élet önjelölt mártírjait.

tunt.pngMégis mit vár az ellenzék? Hogy a Fidesz simán besétál a csapdába, és vízágyuval meg TEK hadsereggel veri szét a teljesen ismeretlen, hiteltelen, de mégiscsak ártalmatlan partizánokat? azt várhatja még ciklusokon és elbukott választások során keresztül...

Gyáva és alantas fegyvernem ez az úgynevezett ellenzéki "erők" részéről, akik gyengeségük, tehetetlenségük, egymással szembeni olcsó személyes konfliktusaik és persze felelősségük elkendőzésének céljából és elsősorban a hatalom újbóli megszerzésének érdekében támogatják,hergelik,netán irányítják az egyébként ártalmatlan és idealista nebulókat,akik látszatra sincsenek köszönőviszonyban azokkal a fogalmakkal,amiket transzparenseiken hordoznak.

Nade hol a liberális értelmiség? Hol vannak a liberális üzletemberek,kreatív médiamogulok, elemzők, szakértők? 3 év kevés volt létrehozni egy hiteles ernyőszervezetet és közös médiaplatformot, ami összefogná, mederbe terelné az olyan szétforgácsolódott,egymást marcangoló rebellis kávéházi morzsapártokat, szervezeteket, mint az ungár féle szema,fodor féle névtelen cucc,kuncze féle szpe, szabadai féle szdsz, mesterházy féle mszp,gyurcsányi dk, gordoni milla, jávor-féle pm, schiffer lmp-je, schmuck és kapolyi tisztelet társaságával összefésült szocdemjei, cigány szervezetek, maguk elől is elbújó zsidó burzsoá-mozgalmárok? Ehelyett a megvezetett hallgatókkal, a gyarló és korrupt hökösökkel, az anarchista, és amúgy teljesen hiteltelen hahával takaróznak, őket tolják a frontvonalba, buzdítják polgári engedetlenségre, mert ha az orbánviktoréknak is szabad, akkor a mi ifjú vörös hadseregünknek is,ugye tisztelt főkolompos buzdító klubrádió és atv? ha ez a bomlasztó hozzáállás az irányadó az önmagát sem találó protest erőknél, akkor miért nem veszik a fáradtságot Orbánékhoz hasonlóan, és maguk másznak be a kerítéseken??? Miért nem látjuk Bolgárurat, Vicsekurat, Désiurat, Kuczeurat, Bajnaiurat, Mesterházyurat, az amúgy is szuperlaza Juhászurat kerítéseken át mászkálni? Derogál? Igaz: jobb, ha valaki más végzi a piszkos munkát, amíg kényelmes fotelben azon polemizálnak,ki legyen a következő minisztere a honvédelmi tárcának, ahol Szekeresúr után szabadon újra beindulhat az intézményes rablás,vagy ki kapja meg a köztévé megüresedő zsíros állásait. apropo ballib/ellenzéki média...

33334_hagyo-miklos-lefogyott-sl-d0002225F3fa89a1b3781.jpg

Ő vajon hány percet fogadott örökbe a Klubrádión?

...gyerekek! mivan? nincs pénz? meg pénz eszköz se nincs?  puch laci, aratóbandi, leisztinger elvtárs, hagyó miki, hunvald gyurka, kókajani, a BEAST-1 rendszámú rolls-royce-szal grasszáló ex-szoci politikus Fürst Gyuri, simor uram vagy a fel nem sorolt,meglehetős jó egzisztenciának örvendő baráti kör pénztárcája is kimerülőben volna? ennyire veszve van minden? Irígylitek, hogy a Fidesznek vannak önmagukat arccal is vállaló, hű milliárdos szponzorai,mint a CBA vagy Széles Gábor? Fáj,hogy ehhez is balekok, vagy épp túl mohók voltatok,mert már józan ember egy garast sem bízna rátok? nyuggerektől koldultok? az egyébként nagyon is létező sajtóorgánumaitokon keresztül (Népszava, Népszabadság, HVG, Klubrádió, ATV, külföldi médiakapcsolatok, de nektek a világ összes médiuma sem volna elég,ha semmi értelmeset nem tudtok kinyögni, az tiszta,ugye?!) öregekből préselitek ki a járandóságukat? Ez mivel tisztességesebb,mint a Fidesz magánnyugdíj-pénztár privatizációja, ami mellesleg nem számít a befizetők magánvagyonának? 1 percért 10 ropit kértek a 80-90 ezerből élő behülyített idősektől? hadd szóljon az ajvékolás?

20120706-furst-gyorgy-terezvaros-alpolgarmestere-egy3.jpgHa az ellenzék és az éhező ballib média megsegítésére már nincs is zseton, a Rollsba azért reméljük tud még tankolni

ennyire nincs stratégia? ennyire retteg mindegyik prominens szereplő, hogy összemossák egy másik prominens szereplővel, holott állítólag közös az irány,közös a cél, közös az érdek? mire vártok? NATO tankokra? EU szankciókra,amik totálisan tönkreteszik az országot? még kéne egy kis pénz külföldről? takarodjon orbán,soha ne jöjjön vissza? ilyen a ti demokrácia víziótok? halál a Fideszre? gyerekeket toltok magatok előtt, mint a keresztes hadjáratok "hős" királyai és egyházfői? bravo! csak a nagy acsarkodásban és  önsajnálatban (hozzáteszem 8 év regnálás utáni önsajnálatban, amely 8 évben volt néhány elég furcsa projekt,például völgyhíd,margithíd, alagút a pusztán amire földet hordtak, meg 4-es metró 500 milliárdért, hagyómikis bkv, mávcargo privatizáció,hogy csak néhányat említsünk meg a finomságok közül...) legyen időtök felkészülni a következő Orbán kormány újabb 4,esetleg 8 évére, ami talán a fentiek alapján mégiscsak nagyobb létjogosultságot élvez,mint ti összesen. Hol az erő, hol az akarat?

01.jpg

Az MSZP levágott feje, két karja és egyetlen ütőkártyája egy személyben, aki a jelenlegi ellenzéki ballib erők közül a szocikon kívül talán egyedüliként lesz képes a DK-val átlépni a bejutási küszöböt

A mai napig Gyurcsány F a legprofibb politikus és egyéniség a ballib oldalon,akit a Fidesz sosem tudott volna kicsinálni,ha nem hátrál ki mögüle a minden lojalitást, tisztességet,önkritikát és őszinteséget nélkülöző kör, akiket a hatalomba segített a Feri. Ti csináltátok ki, és a mai napig páriaként kezelitek azt az embert, aki képes lenne erőt, összefogást kovácsolni az ellenzéken belül, kiterjesztené az ernyőjét, és újra kormányra kerülhetne, de kivel? Veletek? Ugyan mitől érdemelnétek meg jobban bárki másnál? Gyáva népnek nincs hazája, és gyáva politikusnak nincs tábora, nem is lesz, nem is érdemel. Navracsics úr igen találó összehasonlítását érdemes itt felhozni: a bal-lib oldal kupleráj, a Fidesz kaszárnya! és kurvák ritkán nyernek háborút,tisztelt ellenzéki bordélyház...

talán ideje volna rendet tenni, ha el akarjátok kerülni a Fidesz 4/5-öt, amibe ti rántjátok magatokkal az egyre bizonytalanabb szimpatizánsaitokat, mint ahogyan a 2/3-mad is az MSZP-SZDSZ dilettáns, erőtlen, hazug ármánykormányának következménye, és bár egy Gyurcsány álnéven futó Don Quijote szélmalomharca talán még Hollandia, Dánia, Luxemburg, Belgium irányába lendíthette volna a nemzetet,őt mint Julius Caesart, rendesen hátbaszúrtátok, hát tessék, az új caesarotok, FIDESZ VICTOR, ORBÁN VICTOR, PANNONIA VICTOR...(biztos ti szocik is sejtitek,hogy a Victor győzelmet jelent...a Horn tárborokat egybehívó kürtszót, a Ferenc azt,hogy "francia", ez innen nézve "nyugati", a Mesterházy pedig leginkább a csúfos vereség szinonimája)

bizony, vannak vesztesek is a demokráciában. Vesztes, aki áruló, és hátba támadja saját párt- és miniszterelnökét, vesztes,aki néma, vesztes, aki ma diktatúrát kiáltva menekül Barroso szoknyája alá, és annak örül, ha földbe döngöli a felhergelt bankvilág és nagytőke az országot...

Tényleg azért tüntettek ma a Kálvin téren, hogy a csövesek visszaszivárogjanak az aluljáróba, terjesszék a fertőzéseiket, lejmoljanak, lepisálják méterenként a közterületet??????? Ti teljesen komolyan gondoljátok ezt???? Fáj, hogy a mostani kormánynak van ereje és demokratikus, jogállami tere,lehetősége meglépni ezeket? Fáj, hogy a sok lusta egyetemista nem vegetálhat az adófizetők pénzén évekig a fűtött,ingyenwifis egyetemeken?  Fáj, hogy csak annak lesz ingyen a felsőoktatás,aki a legfelső decilisbe kerül a felvételi alapján, mert kitartóan tanul és nem pártszékházakat foglal el szabad idejében? Fáj,hogy a mindezen megspórolt pénzeket nem ti nyúljátok le?

közel 8000 milliárd...leírom még egyszer: 8000MILLIÁRD forint EU támogatás ömlött a 2006-2010 közötti politikai vezetésre! Ennek ellenére folyamatos volt az államháztartási deficit, és ugye senkitől nem várjátok el őszintén, hogy sajnálja az éveken át havi 8millából tengődő Simort...vagy mégis? mert ha igen nagyon hülyék vagytok, de még sokkal nagyobbat fogtok bukni 1 év múlva! Konzervatív liberálisként néhány kormányzati lépés,leginkább a nácik kitüntetései és a túlzottan radikális EU ellenes politikai attitűd aggaszt, de kérem, kinek volt a választási ígérete a kisebb állam? lecsökkentett parlamenti képviselő-szám? Egykulcsos adó? jha igen, az szdsz...kik vezették be? a gonosz, despotikus Fidesz...

image.jpgAz szja ma 16%, a képviselők létszáma 2014-től jelentősen csökken... mégis miről beszélsz kunczegabi? savanyú a szőlő? hát most zabáld a narancsot!

Néhány matyóhímzett atilla meg lovagló semjén kevésbé szánalmas a kormány részéről a számos pozitívum mellett,amit eddig cselekedtek, döntöttek,felmutattak, mint a teljes politikai kannibalizmus, dilettáns kommunikáció és PR, a stratégia és összefogás hiánya az ellenzéktől...Tudtok még lejjebb süllyedni,vagy már a padlón fetrengtek? Holnap majd ovisok és bölcsisek alkotnak élőláncot Orbán rezidenciája körül? Vigyetek pelenkákat,de magatokra is gondoljatok!

A Csinibaba c. film egy méltán elhíresült mondatával pedig rövidre kellene zárni ezt az egyre kétségbeesettebb ifjúsági tüntetéshullámot, hídfoglalást, körúton hömpölygést, folytassák inkább a Sziget fesztiválon, oda való, és ideje átadni a terepet a valódi érvekkel,szakmai megalapozottsággal harcba, vitába, versenybe szálló politikusoknak! tehát gimnazista és egyetemi diákhordák:

"Hazamenni,nem kéne már?"

csak mert akit tényleg az feszélyez, hogy emelkedtek a ponthatárok, nehezebb egyetemre jutni,annak inkább a tanulással töltött idejét érdemes növelni, nem a rendszert anarchiába taszítani, bárki is szédítette meg a függöny mögött.

a mai milla tüntetésről csak érintőleg,mert több szót nem érdemel: a vezető Fidesz politikusok aligha kezdték félelmükben visszafelé számolni a napokat a következő választásig...

Az ellenzék figyelmébe ajánlom az alábbi képet, mert tisztelt hölgyek,urak, az erő aktuális arca ma így fest, és vagy példát vesztek,tanultok (nem feltétlen tőle, viszont Obama pl jó alap),önkritikát gyakoroltok és összeszeditek magatokat, vagy még hosszú évekig nézhetitek ezt a fotót fanyalogva, szánalmas viharvert tutajként ringatózva a reménytelenség és politikai dilettantizmus tengerén... nekem mindegy, csak egy liberális választópolgár vagyok, aki a racionalitás, politikai hitelesség, kormányzati hatékonyság és a ciklus alatt nyújtott teljesítmény függvényében teszem le a voksomat, és egyelőre harmatgyengék vagytok

1361544630_evertekelo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ypsylon.blog.hu/api/trackback/id/tr145138806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fejesrob 2013.03.18. 22:32:44

Ó, nahát elszakadt Emese karkötője, meg is motozták, micsoda túlkapások.

Gondolom, ezek az Emesék 2006. október 13-án a balliberális kórus részeként maximálisan elégedettek voltak azzal, hogy semmiféle rendőri túlkapás nem volt, teljesen jogosak voltak a lövések a fidesz gyűlés szerencsétlen résztvevőire, sőt arra is, aki csak útbaigazítást kért. Természetesen fejre.

Nyilván nem írom azt, hogy miért nem csühölték meg Emesét és a többit, én demokrata vagyok, de elmennek ezek a picsába.

A blogger is jó. Most békés Emese, 2006-ban jobboldali csürhe és náci hordák.

Most akkor legyünk kvittek és nézzem Emesééket szélsőséges komcsiknak, akik a parlamentet el akarták foglalni erőszakkal?

JohnHenry 2013.03.18. 22:40:31

@Fejesrob: látom, neked minden poszt alatt mindenről ugyanaz jut eszedbe.

bár most tényleg nem volt könnyű dolgod, mert a posztoló is belezavarodott.

Altaïr 2013.03.18. 22:45:24

Én nem hinném, hogy liberális választópolgár lennék, de egyetértek.

grani 2013.03.18. 22:47:53

Jobboldali liberális MO-n? Ugyan, ilyen állat nincs is :D

Amúgy jó amit írtál. Sok minden van benne, ami elgondolkodtató. Persze, nem lehet tudni, hogy amikor dicsérsz akkor ez most jó, vagy olyen Piszkos Fredes....

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2013.03.18. 22:49:02

Mivel sajnos sok ilyen idióta van a Fidesz szavazótáborában, mint a blogger, ezért is sanszos a jövő évi győzelmük.

Butuska 2013.03.18. 23:10:03

Nem volt már erőm elolvasni, bocsánat, de az első 50 sor is elvette a kedvemet.

Ha valaki tud olyan részletet, amely miatt érdemes elolvasni, szóljon.

De én most lépek alszani :)

Altaïr 2013.03.18. 23:21:13

@Butuska: Szia, szerintem ha kimondottan elvakult Bajnai/Gyurcsány/Mesterházy/Milla/LMP/DK/stb-fan vagy, akkor inkább ne olvasd el. Ha .../.../...-fan vagy, de azért más álláspontokat is meg tudsz hallgatni, akkor egyszer olvasd el.

Blogger Géza 2013.03.18. 23:23:14

@Butuska: Hát a végén azt írja, hogy liberális (itt már lemaradt a kissé nehezen értelmezhető "konzervatív liberális" szókapcsolat eleje), és még így is Orbán Viktort tartja sikeresnek. Na, ez még nekem is ütött egy kicsit. Azért Orbán Viktor liberális mércével mérve inkább patás ördög szokott lenni.

Valószínűleg arra gondolt a posztoló, hogy ennek a kormánynak vannak olyan intézkedései, amelyek a gazdasági liberalizmus nézőpontjából is üdvözlendőek. (jövedelemadók csökkentése, munkanélküli ellátások szigorítása, rokkantellátások szigorítása, piacbarátabb munka törvénykönyve stb.)

Ugyanakkor van egy csomó olyan, ami szembemegy a klasszikus doktriner liberalizmussal, ezért helyesebb konzervatív gazdaságpolitikának nevezni. (Néha pedig a szükséghelyzet miatt unortodoxnak.)

Fullánkos Algol 2013.03.18. 23:38:00

Persze egy ártalmatlan de mégis szivatott középiskolás csajjal szemben okoskodni nem kell nagy gerinc, ellentétben egy károkozó futballhuligán hordát a fajtátok bármikor megvéd.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.03.18. 23:43:21

Orbán Viktor ideiglenes miniszterelnök számos ponton hágta át a KRESZ-szabályokat a hóhelyzetes kampányfilmje során! A miniszterelnök egyebek mellett megkülönböztető jelzés nélkül vezetett a forgalommal szemben, és amikor egy tűzoltó felhívta erre a figyelmét, a politikus csak legyintett, megjegyezve még: "majd le... lerendezem". De a megengedett sebességet is többször átlépte, valamint menet közben nyittatta ki a jármű ajtaját, és utasait a biztonsági öv kötelező használatára sem figyelmeztette.
Remélem a bizonyítékok birtokában, meg lesz a büntetése a kismajomnak!
A Pintér féle tetvek, meg az útról lecsúszott, megrekedt, sérült autósokat büntettek nem megfelelő vezetés miatt!
Ezekre már sosem szavazok!

Tímár Mihály 2013.03.18. 23:54:05

Régóta érdekelt, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki a Fideszt támogassa az elmúlt 3 év után. Most már tudom...

nu pagagyí 2013.03.19. 00:05:35

Várom a blog írójának sokkal jobb ötleteit. Mit lehet kezdeni a néptől hermetikusan elzárt diktátorral, aki éppen teljhatalmat épít ki? Szerintem nincs törvény, amit tiszteletben kellene tartani, a hatalom sem tartja be őket, ezért az ellenzéknek sem kell. Ezek az akciók a Fidesz önbevallása szerint, félelmet keltőek. Gimnazistáktól, békés fiataloktól rettegnek. Rettegjenek csak, előbb utóbb össze fognak érni a tiltakozások.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 00:06:10

Hát azért van egy kis asszimetria. Ha a fletó lopta volna el a magánnyugdíjakat, adta volna ki a baltást, magán TEK-et szervezett volna, meg állami mobilszolgáltatón ábrándozna miközben keleti szélről pofázik, és nyalná az azeriek meg a putyin seggét, hát akkor itt már nem lenne semmi se, ami ne lenne szétbaszva, és felgyújtva. Csak abból indulok ki, hogy azért lerombolták fél pestet, mert kimondta, hogy "elkúrtuk", és bevezette a 300 forintos vizitdíjat.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.03.19. 00:07:30

Kicsit zavaros írás, sok indulattal és kanyargós vonalvezetéssel, de sok igazság van benne. Pedig én más oldalról látok pár dolgot, de, noha ezt még kevés ember érti, ennek ellenére is tudunk egyetérteni dolgokban. Egyik fő gondolatként azt szerintem alá lehet húzni, hogy ha pontosan ugyanezt az országirányítást a saját fajtájuk csinálná, akkor dicsérnék érte, mert törődik az emberek kívánságaival, a többség demokratikusan érvényesített akaratával, és támadja az ingyenélőket. A zemberek ma sajnos nem látják azt, hogy aki odafent van, az mit is csinál, csak annyit képes látni belőle, hogy ki csinálja, és ennyi elég is a nyálelválasztás beindításához. A legjobban azzal lehet zavarba ejteni a hőbörgőket, ha a hatalom megteszi azt, amit ők valamikor máskor követelni akarnának.

Emese történetét viszontlátni egy más megközelítésben külön öröm. Két napig címoldalas volt ez a kis írás, amelyben a megalázó motozás és más kínzások hangsúlyozásának szándéka ellenére valójában csak az olvasható, hogy egy nagykorú, büntetőjogi felelősségét vállalni képes lányt többféle vétség miatt bekísérték, és tulajdonképpen olyan jól bántak vele, hogy ez inkább a rendszer propagandatörténete lehetne, nem az ellenségeiké. Sajnos a valóság az, hogy ha valaki diák, attól divatos meg romantikus még lehet tüntetgetni, de a szabályok rájuk is vonatkoznak. Szerintem nem történt semmi érdekes, a csaj egy szabálysértési bírsággal megússza, csak a rendőröknek csinált egy kis pluszmunkát, minden értelmes hozadék nélkül.

Én konzervatív és liberális vagyok egyszerre, @grani:, bár persze nem ugyanazokban a dolgokban. Mondjam, hogy van ilyen állat? :-) Régi marxista szokás mindent kategorizálni, az élet valójában árnyaltabb annál.

yatumux 2013.03.19. 00:25:57

Én éltem az USA-ban szóval válaszolok. Ég Capitol, v white House behatolást jutalmának kezdete sokkoló és vagy gázspray de előfordulhat, hogy lelövik. A vége pedig letöltendő börtön. Köszönjük Emese! Engem a két tábor között a legjobban ez a bal v milyen proller oldal kettős mércéje lep meg a legjobban. Minden elvakult Fidesz mohikán legalább 100 kritikát tud mondani orbánékról, de a másik oldaltól még soha de soha semmilyen önkritikát nem hallottam. De bocs, egyet, hogy 2006. Október 23-án éles tölténnyel kellett volna lőni... :((( tudom perverz de én csak a klubbrádiót hallgatom, na jó 80%. Van a jó és a gonosz. Egyszerű világ egyszerű embereknek. Héj proletárok, kommunisták, anarchisták, drogosok, buzik, internacionalisták, nihilisták, én titeket is elfogadják és szeretlek és támogatják. Mert magyarok vagytok és így a testvéreim. Komolyan! Peace bro!

zdanee 2013.03.19. 00:26:23

TL;DR, *-ok haza!, mongyonnle, emlultnyócév, törpe diktátor, hóhelyzet
*: kommunisták, nácik, zsidók, szemkilövetők. Tessék, mindent elmondtam, a komment szekciót be is lehet zárni.

yatumux 2013.03.19. 00:29:18

@Rorschach: gratulálok, cizellált írása, nemes kommunikációja megerősített tapasztalatomban. Az ön oldalán kevés az úriember, de még kevesebb a boldog...

leponex 2013.03.19. 00:36:44

@Rorschach:
"Ha a fletó lopta volna el a magánnyugdíjakat,"

Hát a nagyrészét valóban Ferenc testvér alatt lopták el, igaz még Horn úr kezdte.. Az Orbánék nem merték felvállalni 1998-2002 között az intézményesített lopásnak - azaz az állami nyugdíj fedezetének magánszámlákra, majd onnét külföldi pénzintézeteknek befektetés és kockázatvállalás nélküli fix jövedelmet biztosító elsikkasztását, és ezzel együtt az államadósság brutális növelését - a megszüntetését. E mulasztásukat hozták helyre a manyupnak csúfolt sikkasztás felszámolásával.

alfax 2013.03.19. 00:41:36

ezt kurvara megmondtad, csoda, hogy kikerult az indexre.

alfax 2013.03.19. 00:43:44

sokan hallgatnak, nem mondanak semmit inkabb, mert nagy a medianyomas kivul-belul.

de nezd csak a kozvelemenykutatasokat...

leponex 2013.03.19. 00:44:36

@Rorschach:
"Csak abból indulok ki, hogy azért lerombolták fél pestet, mert kimondta, hogy "elkúrtuk", és bevezette a 300 forintos vizitdíjat."
- nem azért, mert kimondta, hanem mert nem mondott le a miniszterelnöktől elfogadhatatlan hazugságra való tekintettel. Természetesen a rombolás, gyújtogatás elfogadhatatlan, még ha esetleg titkosszolgálati segítséggel történne is.
- a vizitdíjat 2007-ben vezették be

komplikato 2013.03.19. 00:48:23

Ennyi demagóg bujtatott kormánypárti kampány dumát kár volt "véleménynek" álcázni. :D

@yatumux: "soha semmilyen önkritikát nem hallottam. De bocs, egyet, hogy 2006. Október 23-án éles tölténnyel kellett volna lőni... :((("

Az speciel nem "önkritika" volt, hanem egészen konkrétan egy bizonyos fideszes képviselő volt feldúlva, hogy micsoda dolog volt a rendőrségnek nem engedték a saját és a köz védelmére a fegyverhasználatot.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 01:10:59

@leponex: Lehet. Nem emlékeztem rá pontosan, mikor vezették be, Wikipédiát meg úriember nem használ. Én úgy emlékszem, hogy a böszme reformkísérleteinek is közük volt ahoz, hogy elszabadultak az indulatok 2006-ban. Lehet, hogy akkor még csak bejelentették, hogy lesz valmikor. De engem ez nem érdekel, engem az érdekel, hogy a pávatáncos miért kúrta el még jobban az országot, pedig az ellenkezőjét ígérte. Ha lyukas a tető, és a tetőfedő rámgyújtja az egészet, akkor megcsinálta? Amúgy meg az igazmondó Vezér nem hogy egy lépéssel nem gondolkodik előre, de nem is gondolkodik egyáltalán, különben akkor a nagy átalakításokban nem nevezték volna át a Moszkva teret, mert most meg már ütemben nyalná vissza magát az oroszokhoz. Utolsó idiótákkal veteti körbe magát, csak hogy ne legyen nála senki sem okosabb. Annyira nem tiszteli a saját nemzetét, hogy már a 4-edik alkotmányt faragják, és a világvicce köztársasági elnököt éppen leváltották egy másikkal. Azt hiszi magáról, hogy tényező, kár, hogy így is csak egy lesajnált hülye, akinek Brüsszelben csak gumikesztyűben borzolják meg a haját, és amikor megfordul rácetlizik a hátára, hogy Kick me.

Llychllyn 2013.03.19. 01:18:27

A helyesírás nem pártállástól függ.

Attól függetlenül, hogy egyetértek-e veled, a bejegyzésnek jót tett volna, ha még egyszer átnézik. Nem az írója, mert neki nyilvánvalóan fogalma sincs arról, hogy ezzel problémák vannak.

Grammar nazi off.

teknős 2013.03.19. 01:26:23

@A romániai erdélyi, székely vagy magyar? Ügyesek..: Soha nem is szavaztál. Ti régen hiszitek, hogy ezzel egy politikai blogon meg tudtok valakit vezetni.

teknős 2013.03.19. 01:30:31

@nu pagagyí: Ismerem ezt a gondolatot 2006-07-08-ból. Akkor a jobberek ringatták magukat ebben az illúzióban. Nem ártana időnként kilépned a kis mikroklímádból. Jót tenne a lelkiegészségednek!

sírjatok 2013.03.19. 02:33:00

@Androsz: "Emese történetét viszontlátni egy más megközelítésben külön öröm. Két napig címoldalas volt ez a kis írás, amelyben a megalázó motozás és más kínzások hangsúlyozásának szándéka ellenére valójában csak az olvasható, hogy egy nagykorú, büntetőjogi felelősségét vállalni képes lányt többféle vétség miatt bekísérték, és tulajdonképpen olyan jól bántak vele, hogy ez inkább a rendszer propagandatörténete lehetne, nem az ellenségeiké"

jah, ez nekem is feltunt, igazabol semmi olyan rettenetes dolog nem erte. elszakadt a karkotoje, es eze rohogtek a rendorok, hubazmeg, nagyobb baja sose legyen. amugy meg bekisertek, kihallgattak (normalisan, nem kocsogoskodve), oszt hazaengedtek, hejj micsoda kaland

nagyanyamra meg farkaskutyakat uszitottak meg a gyerekeivel zsaroltak, de hat az a joszandeku neplelek enyhe tulkapasa volt, nem ilyen rohadt diktatura, mint ami ma van

Maitre 2013.03.19. 04:08:37

@grani: Dehogyisnem. Például én is, csak én szoktam bele mindenfélét keverni. Mert úgy jobban habzik.

@Androsz: Marx amúgy egy ritka okos képződménye volt a korának, én kötelezővé tenném az olvasását.

Maitre 2013.03.19. 04:11:43

Segítsetek már, napok óta filózok azon, hogy milyen szimbolikus értelme lehetett annak, hogy a jobboldali tüntetőgyerek roma. Valami biztosan volt. Vagy nem?

@komplikato: Szóval másnak is eszébe jutott?

Maitre 2013.03.19. 04:13:07

(az akinek elfogyott a papírja. Aztán hogy miért nem használja azt, ami a kezében van... kicsit kemény, de hát istenem.)

Maitre 2013.03.19. 04:14:42

Higiénikus Winetuval ez úgy nézne ki, hogy "A tüntetőő fiatalembeeer tudtára adja a világnaaak, hogy elfogyott a vécépapírja. A családjáától várja, hogy hozzanak nekiii!"

Pszt! 2013.03.19. 04:40:08

Újabb viktormosdato blog. Nem érdemes vegigolvasni zavaros mocskolodasukat!

mwh · https://www.facebook.com/zvuvology/ 2013.03.19. 04:50:52

@Pszt!: naná h az öreg,igazad van! holnap kapom a következő posztot a szellemírómtól,Habony Árpádtól, jól lebuktattál. A nagy ráismerés okozta eufóriában még véletlenül se gyakorolj önkritikát, hisz a sötétségnek árt a fény...

Blogger Géza 2013.03.19. 05:59:17

@nu pagagyí: Nem tudom, ki az a népétől hermetikusan elzárt diktátor. Orbán Viktorra nyilván nem gondolhattál, hiszen épp most autózott ki a nép közé nézni a mentést, még fel is vettek 2 embert a "népből".

Nagyon beszédes, hogy már csak törvénytelen akciókban bíztok, hogy így döntsétek meg a legitim hatalmat. De a fagyi egyszer csak visszanyal...

Argus 2013.03.19. 06:17:45

@Fejesrob: Meg is érdemlitek az ütődött főnökeiteket!

Vizilabda 2013.03.19. 06:23:59

Ma egy baja van Magyarországnak, Európának: ez Orbán Viktor, a bajkeverő.

regress 2013.03.19. 06:34:48

@Blogger Géza: milyen emberek közé gejza?az a két birka statiszta nem a nép.miért nem csütörtök éjjel volt ott?törvénytelen akció?igen a tek. azt csinálta másnap rögtön ki is tüntettték.nincs hányingered?

grani 2013.03.19. 07:05:51

@Androsz: Régi marxista ? :) Most mondjam, büszke vagyok rá? Nem volt az kidobott idő, amit a marxizmusra fordítottam. Mondjuk volt mit gyalogolni, míg eljutottam oda, ahol most vagyok. Közben meg voltam én vizihulla és akasztott ember is :D Csak azért csúfolódtam egy kicsit, mert általában a liberalizmust mint a jobboldali eszmék ellentétjét isemrik MO-n, holott alapból és a világ normálisabb részén ez mindig is jobboldali eszme volt és az is mai is. A liberalizmus maga alapban konzervatív. A radikális szárnya meg nem a szociálliberalizmus, hanem a libertarianizmus.

Dinkainka 2013.03.19. 07:20:38

Néhány matyóhímzett atilla meg lovagló semjén kevésbé szánalmas a kormány részéről a számos pozitívum mellett,amit eddig cselekedtek, döntöttek,felmutattak, mint a teljes politikai kannibalizmus, dilettáns kommunikáció és PR, a stratégia és összefogás hiánya az ellenzéktől...Tudtok még lejjebb süllyedni,vagy már a padlón fetrengtek? Holnap majd ovisok és bölcsisek alkotnak élőláncot Orbán rezidenciája körül?

Ezért kellene az 1989 óta az összes politikust lecserélni.
Most államosítják a közvilágosítást.
Remélem használni fogják a villanykarókat valamire!

Dour ® 2013.03.19. 07:32:11

Blog író!
"gátlástalan propaganda részrehajlás nélkül"
Ez most komoly? :)
Kifelejtetted, hogy néhány éve kordont bontottál.

gmihaly 2013.03.19. 07:45:38

A futballhuligánokról már lekéstek a balosok.

vladimir964 2013.03.19. 08:02:56

Éljen a megbonthatatlan magyar-szovjet barátság!

leponex 2013.03.19. 08:20:39

@Rorschach: Ez is egy vélemény.
Ha a valóságtartalmát néznénk, kábé oda jutnánk, mint az elébb, kiderülne hogy nem úgy, nem azért, nem akkor :)
Szerintem lesz még elég sok időd ezen a szinten kommentelgetni ;-)

"Azt hiszi magáról, hogy tényező, kár, hogy így is csak egy lesajnált hülye, akinek Brüsszelben csak gumikesztyűben borzolják meg a haját, "

Ehhez képest ölég sokat és intenzíven foglalkozik vele a média szerte az Unióban, tőle féltik a Démokráciát, a magántulajdont, miegymást.
Cipruson meg épp csapolják tényleg a magánszámlákat :)
Nahát!

különvélemény 2013.03.19. 08:23:55

@nu pagagyí: "aki éppen teljhatalmat épít ki?"

Orbánnak a választások óta tejhatalma van, tudod ezt jelenti a 2/3-ad.
Nem kell kiépíteni semmit.

Blogger Géza 2013.03.19. 08:24:14

@regress: Orbán Viktornak akkor épp a brüsszeli birkák ellen kellett küzdenie.

különvélemény 2013.03.19. 08:28:03

@Rorschach: "Ha a fletó lopta volna el a magánnyugdíjakat, adta volna ki a baltást, magán TEK-et szervezett volna, meg állami mobilszolgáltatón ábrándozna miközben keleti szélről pofázik, és nyalná az azeriek meg a putyin seggét"

Ebből egyedül a magánnyugdíj érdekelte az embereket, az is csak azért, mert kaphattak egy kis pénzt a hozamból.

Ne vetítsd ki a ballib agitprop véleményét a lakosságra.

leponex 2013.03.19. 08:28:14

@Rorschach:
"Amúgy meg az igazmondó Vezér nem hogy egy lépéssel nem gondolkodik előre, de nem is gondolkodik egyáltalán,"

No, hát akkor gyerekjáték lesz Bajnai bácsinak meg a Mesterházynak meg a Ferinek ezt a kis butát elhajtani .-)
Bár ahogy visszaemlékszem, még a parlamenti többségükkel sem sikerült Elnököt választaniuk, csak akit a butuska pávatáncos engedett :)
Mára meg már őt is lecserélte.
Most képzeld el, mi lesz itt, ha még gondolkodni is megtanul egy kicsit! :))

blah 2013.03.19. 08:36:17

te sose fogod megérteni mi az a demokrácia kretén poszter

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.19. 08:56:04

Az elejéről:
Igaz aki vét a törvények ellen az bűnhődjön. Így Emese is.
Így 2006 tájáról is sokakra megáll ez a kitétel.
Ám nem elhanyagolandó, hogy 2006-ban 40 ezres ünneplő tömeget ugyanúgy letámadták, mint a randalírozókat.
Hogy 2006-ban fogdában megalázták meztelenre vetkőztették az embereket.

A közepéről:
Jogos ellenzék kritika, majd Gyurcsány dicséret ?
Arról nem beszélve hogy Gyurcsány magát csinálta ki Öszödön, egy titkos pár ember előtt előadott vallomásban (elkúrtuk, hazudtunk, trükkök százai)
Azt vágod ugye, hogy Gyurcsány kiállt azok mellett a hajléktalanok mellett pl, akiket szerinted el kell tiltani a közterületek összevizelésétől.

A végéről:
A karizma valóban hiányzik az ellenzékből, az arc, aki hitelesen képviselheti őket. Az erő ami demonstrálja jelenlétüket.
De lássuk be sokan látnának szívesen egy demokratikusabb Fideszt, a jelenlegitől, melynek sorsa nem egy embertől függ.

regress 2013.03.19. 09:02:01

@Blogger Géza: gejza,a birkák itthon bégetnek. akik bementek az akolba.az nagyon igaz, a sas nem kapkod a legyek után.viktor egy nyálköpő pók,ő igen

Kürüsüly 2013.03.19. 09:05:53

Meglepő, de mostanában mióta a hiperballibsi nyavajgó ajvékoláson kívül más is megjelenik a blogketrecben megint olvasok blogot. Az INDEX blogketrecének szerkesztője szisztematikusan kinyírta a civil blogszférát, ami most feltámadni látszik, mióta más vélemény is átcsúszik a libsi cenzúrán.
Van remény.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.19. 09:12:05

@Kürüsüly:

Korai öröm..
Rájöttek hogy ellenvélemény nem fér meg, így kiszedték a blogketrecből ezt is elég hamar.

Az index csak index marad.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.03.19. 09:17:30

@Kürüsüly: nem akarlak elkeseríteni, de ezeket csak azért rakják ki az indexesek, hogy röhögjenek rajta, azt hittem, legalább nektek egyértelmű... lásd még dotoho blog és társai.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.03.19. 09:19:27

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: viszont kint volt. Kb annyi ideig, mint a köztévében/rádióban a katasztrófahelyzet, de kint volt. ;)

Balt 2013.03.19. 09:48:51

Az "Emese" találó névadás, mondhatni nomen est omen: :))

Emese jött és megállt
A gyógyszertárba' és arra várt,
Hogy a tudomány
Leszállítsa azt a szert,
Amitől jobban lesz és várta
Egész nap, bedagadt a lába,
És késő lett és
A 'vény nélkül' ablakból
Kihajolt egy férfi és mondani kezdte,
Hogy 'Emese!', de ő közbeszólt erre, hogy
-Én csak egy gyógyszerre várok,
Hogy itt ne fújjon az a rossz szél.
És a fejére mutat, az ujján lángok
Pattognak és csodát látott
Az egész Lusta Kígyó Gyógyszertár,
Mert olyan szél lett, hogy a lángot
Elfújta és aztán rángott
Az arca, míg az ajtóig kísérték.

2. ||: Emese, most már indul a buszod,
Menj haza szépen,
Látszik, hogy tudod,
Hogy meg vagy bolondulva,
S holnap ne gyere újra,
Ne gyere újra! :||

kispalesaborz.network.hu/video/kispal_es_a_borz_klipek/kispal_es_a_borz_emese

Rémbódess 2013.03.19. 09:50:21

"Az ellenzék figyelmébe ajánlom az alábbi képet, mert tisztelt hölgyek,urak, az erő aktuális arca ma így fest..."

Szemkontaktust felvenni képtelen, sunnyogó, puhos, tésztásképű focista. Az erő igazi arca.

Akkor lenne ő az erő igazi arca, ha sorra kihívná tv-s vitára az összes ellenzéki politikust és okos érvekkel lemosná őket a pályáról. Na AZ erő lenne és valódi fölény. Így csak a kisebbségi komplexusából fakadó fölényeskedés marad neki.

Kürüsüly 2013.03.19. 09:56:39

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Hát a Dohoto volt az egyik oka annak, hogy a blogketrecet meg sem néztem....

Kíváncsi vagyok ha lelép a kemény balliberális mag Új Petyához fog e még tovább változni a hozzáállás.

Az a gondolatcenzúra ami eddig volt nem menő...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 10:14:07

@különvélemény: Szerintem a baltas is erdekelte oket... ne vetitsd ki a fideszes seggnyalok szervilis habitusat a lakossagra.

Balt 2013.03.19. 10:19:17

"fodor féle névtelen cucc"

=MLP. Nem vicc! Talán abban bízik, hogy páran beikszelik az LMP helyett?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 10:25:13

@leponex: Nem ugy buta a ficko, hiszen mestere a szarkeveresnek. Elnezest, rosszul fogalmaztam, mert Orbanbnak van egy kis esze, csak hat egy utolso szarhazi. :) Mar sokan eszrevettek hogy mindig csak az adott helyzet megnyeresere torekszik, tavlatokban nem kepes gondolkodni, ami nagyszeruen meglatszik a kezivezerelt fidesz rangatozasan szinte barmilyen ugyben, ami felmerult itt az utobbi 3 evben. Egyszer mernek, de ketszer vagnak, aztan ha elbasszak, hat akkor az meg tundermese lesz.

Balt 2013.03.19. 10:34:14

@Blogger Géza: Igen, van némi diszkrepancia a szokásos liberális doktriner szterotipiákkal, de annyi baj legyen. (Nem túl büszkén írom: valaha - igaz, csak a '94-es első fordulóig - én is részben SZDSZ szavazó voltam.)

Balt 2013.03.19. 10:42:17

@A romániai erdélyi, székely vagy magyar? Ügyesek..:

Mibe, hogy eddig sem tetted, tehát nem hat (meg) az újdonság erejével... Az új nickre, kedves Dániel Péter: nyilván nem tudod elképzelni, hogy mindez együtt. Bizony, még a határtól 6 km-re lévő Nagykárolyból származó Csobot Adél is nyilván vállaltan mindegyik egy személyben, noha szinte közelebb van Bp-hez, mint Erdélyhez, pláne a Székelyföldhöz. De örömmel vesszük, ha számodra csak az egysíkú identitás az elképzelhető, főleg, ha kivándorolsz a célországba és végleg elfelejted, honnan mentél...

Balt 2013.03.19. 10:46:57

@Androsz: "egy nagykorú, büntetőjogi felelősségét vállalni képes lányt többféle vétség miatt bekísérték, és tulajdonképpen olyan jól bántak vele, hogy ez inkább a rendszer propagandatörténete lehetne, nem az ellenségeiké."

Egyetértek. Tálcán kínálja az összevetést a 2006-os "demokratikus" (Abi Graib-i) fogdaeljárásokkal, tehát már csak PR szempontból is hatalmas öngól volt ez az akció, bárki találta is ki.

Balt 2013.03.19. 10:52:39

@alfax: Igen. Ezért csodálkozom azon a "médiaterroron" (muhaha), ahol az elméletileg jobboldalhoz köthető tulajdonosi hátterű vezető portál (Index) blogketrecébe ilyen liberális írás is becsúszik. :) (A rengeteg kimondottan MSZP-DK-E14-ellenzéki habzó szájú mellett.)

Balt 2013.03.19. 10:57:24

@sírjatok: "jah, ez nekem is feltunt, igazabol semmi olyan rettenetes dolog nem erte. elszakadt a karkotoje, es eze rohogtek a rendorok, hubazmeg, nagyobb baja sose legyen."

A rendőrség helyében újrafűzve, főkapitányi üdvözlettel adtam volna át a "szabadulásakor". :)

Balt 2013.03.19. 10:59:16

@Maitre (Ha ok nélkül tiltasz, közszemlére raklak): "Marx amúgy egy ritka okos képződménye volt a korának, én kötelezővé tenném az olvasását."

Egy darabig az is volt, ennek isszuk ma is a levét... (Függetlenül attól, hogy a rendszerkritikája az 1800-as években jogos volt-e, vagy sem.)

Balt 2013.03.19. 11:02:10

@Vizilabda: vízilabda, víziló stb. hosszú "í". Érdemben ennyit tudok hozzátenni jobbító szándékkal. :)

Balt 2013.03.19. 11:05:49

@leponex: "Cipruson meg épp csapolják tényleg a magánszámlákat :)"

Nem tudom, hogy Simor meg Bajnai - élve az amnesztiával - időben hazahozta-e, mert különben meglehet, kampányidőszakban hiányozni fog. :))

Balt 2013.03.19. 11:11:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Jogos ellenzék kritika, majd Gyurcsány dicséret ?"

Igen, ez nekem is feltűnt. Gyurcsány egyszerűen elfogadhatatlan, már a 2004-es antréjával negligálta magát a többség számára. (Tehát nem kellett hozzá karaktergyilkosság sem.) Jól mutatja, mire képes egymaga. (A cikkben foglaltakkal ellentétben: bejutásra aligha, szerencsére.)

Balt 2013.03.19. 11:13:16

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Igen, sőt, szerintem a napokban-hetekben a "hivatalos" álláspont is elég szélsőséges lett, nemcsak a blogketrec. Nem tudom, összefügg-e a főszerk.-váltással...

leponex 2013.03.19. 11:26:53

@Rorschach:
'Mar sokan eszrevettek hogy mindig csak az adott helyzet megnyeresere torekszik, tavlatokban nem kepes gondolkodni, ami nagyszeruen meglatszik a kezivezerelt fidesz rangatozasan szinte barmilyen ugyben, '

Megint csak egy vélemény, bár amint látom te még ennél rövidebb távlatokban sem vagy képes megtudni a sajátodét sem :)
Bár ha a valóságot hajlandó vagy szemrevételezni, talán belátod, Orbánnál tudatosabb politikus mondjuk 56 óta nincs Magyarországon. Szerintem aki 'eldönti' a 80-as években, hogy miniszterelnök lesz, és meg is csinálja, annak talán van némi távlatos elképzelése.
Kicsit hasonló volt Ferenc testvérünk is, 2006-ban nagy bölcsen mondta az elvtársaknak, hogy vagy ő csinál Magyarországon egy új rendszert, vagy Orbán. És lőn igazsága ;-)

Az Orbán a 2009-es kötcsei beszédében -szerintem- nagyon világosan, egyenesen és ritkán tapasztalható pontossággal fogalmazott, nem ok nélküli volt a pánik a választások után :))
Abban igazad van, sok esetben hoztak végig nem gondolt törvényeket, intézkedéseket, sok esetben rosszul mérve fel a következményeket.
Viszont amit lehetett, korrigáltak, amit nem, annak meg elszenvedték a következményét - meg persze mi is .-) Szelaví :)
Gavra Gábor még a választások előtt mondta, hogy így meg úgy, DE legalább kormányozni fog végre valaki Magyarországon! És igazat adhatunk ebben bloggerünknek.

Balt 2013.03.19. 11:30:21

@Rémbódess: Igazad van. Megyónak is őt kellett kihívnia, mecccsoda szégyen! Egyébként érdemes megnézni a vitát (10 részben a youtube-on), különösen a végét: "Köszönöm, hogy végül eljött arra a vitára, melyre kihívott engem." Lol. :))

Balt 2013.03.19. 11:31:30

@Kürüsüly: "ha lelép a kemény balliberális mag Új Petyához fog e még tovább változni a hozzáállás."

Miért, UP valami pártot alapít? :)

leponex 2013.03.19. 11:34:55

@Rorschach:
No, de hogy lássuk, kinek milyen távlatos szemlélete vagyon manapság :)

Emlékszel ugye a visszamenőleges adóztatás körüli éktelen vircsaftra? Amikor a BKV személyzetise cirka 100 MILLIÓ HUF kielégülést kapott, merthogy elküldték. És EZ teljesen természetese volt ballibbencseinknél. Mi az hogy! Nagyon is! Törvényesen és tisztességesen!
Oszt a Zunió elfele meszelte nagy hangon.

És mit ád ez a derék és következetes, törvénytisztelő Eu?

"A matolcsyzmus behajózik Ciprusra
2013. március 19., kedd 10:48 |

Nagyon úgy néz ki, hogy megadóztatják a ciprusi bankbetéteket az EU–IMF hitelcsomagért cserébe. Ez egy elképesztően durva eszköz, amire az unió szerint leginkább azért van szükség, mivel a ciprusi bankbetétek felét orosz pénzek adják, amiket nem kívánnak európai pénzből kimenteni. A százmilliárd forintos nagyságrendű magyar betéteket is érintő hírek nyomán zárolták az országban a megtakarításokat, csak látra szóló pénzeket lehet felvenni. Ha nem sikerül megállapodni az unióval, májusban becsődöl az ország, ha viszont megvalósul egy ilyen intézkedés, az komoly csapás lehet az egész európai bankrendszerbe vetett bizalomra. A döntéshozók szerint ez szigorúan egyszeri eset, a piaci szereplők kétkedőbbek. Az ügy komoly politikai viharokat szült, ami végül akár újra elhozhatja a az olasz lírát vagy a spanyol pesetát is."

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 12:07:37

@leponex: Nem teljesen ertem, hogy egy 100 millas tovenytelen kielegites elitelese hogy jon ahhoz, hogy unortodox modon megadoztatjak a ciprusi bankbeteteket.
Te se vagy tul kovetkezetes, akkor tehat szerinted a matolcsyzmus az jo, vagy rossz? Vagy akkro jo, ha a pavatancosek csinaljak, de akkor rossz, ha az unio?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 12:11:49

@leponex: Amugymeg Szalaine sittre kerult, ha jol remlik, de o csak nagyon kis hal. Hozza hasonlokat meg boven talalni nem ballibbencs oldalon is, gondoljunk a nagyboldogasszony plebania testuleti tagjara... 1000 milliot saccra mar o is osszelopott maganak, es csak egy utolso kis seggdugasz, meg beszelni se tud rendesen. Megneznem, hogy egy Simicska, vagy egy olajszoke Pinter mikor lesz elszamoltatva, ha nemhogy a Zsiga MArcellt, de meg az elozo kormany prominens gazembereit se birtak igazabol elovenni.
.
Ha neked ezek az emberek csak azert jobb emberek, mert nem a ballibsik koze tartoznak, akkro eleg egyszeru a szemuveged, javasolok masik lencset bele.

leponex 2013.03.19. 12:37:30

@Rorschach:
Nem az számít, én mit gondolok erről, hanem mit jelent a KÖVETKEZETESSÉG az Unióban:)

A Szalayné utólagos megadóztatása nem fér bele az Unió jogelméletébe, de ha baj van, akkor minden további nélkül helyesli az összes betétes utólagos megadóztatását. Függetlenül attól, mi lesz végül a kezdeményezésnek a sorsa.

A hazai csalók törvény elé állítását messzemenőkig támogatom, annyi kompromisszummal, hogy ne tekintsük elévültnek a 80-as évektől kezdve egyet sem ... ;-)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 12:58:58

@leponex: Amugy szerintem akkor lenne ertelme az unio eseteben kovetkezetessegrol beszelni, ha nem egy 27 orszagbol allo nagy dog lenne, nem pedig egy gyorsnaszad. Az ilyen helyeken altalaban a gombot guritjak, a kockat meg cipelik, te meg ugy beszelsz rola, mint egyetlen emberrol.

Nagyon helyes, szerintem is mindenkit feleossegre kelelne vonni mar a 80-as evektol kezdve, esetleg kezdhetnenk az ugynoklistak nyilvanossagra hozatalaval

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 13:03:46

@leponex: Bocs, gyorsan gepelek, de szerintem igy is ertheto volt...
Szoval ugy beszelsz az uniorol mintha nem egy 27 orszagbol allo dog lenne, ahol a kockat is guritjak, a gombot meg cipelik magukkal, hanem egy gyorsnaszad. ;)

leponex 2013.03.19. 17:26:02

@Rorschach:
" esetleg kezdhetnenk az ugynoklistak nyilvanossagra hozatalaval"

Szerintem ennek inkább a lista végén lenne helye ...
Felhasználó -> megrendelő -> zsarolási metodika/szervező -> kapcsolattartó -> ... no és eztán jöhetnek az ügynökök.
Nem gondolod, végülis a szolgálati utat illene betartani :)

leponex 2013.03.19. 17:31:30

@Rorschach:
"Szoval ugy beszelsz az uniorol mintha "
Nyavaját.

Itt mindössze arra utaltam volna, hogy amiért kicsiben Orbán a Démokrácia ellensége, azt most az Unió szorgalmazza nagyban :(
Merthogy az Uniónak vannak elvei, meg alapértékei meg ilyesfélék. Mindezt halál komoly képpel előadva.

Reding főigazságügyér arra hivatkozva maszatolja épp az ír kettős gyermekgázoló büntijét, merthogy nem szabad a magyar bíróság.
Az, hogy az ítélet több mint tíz éves, és ahhoz a mai bíróságnak vajh mi köze lehetne ...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2013.03.19. 20:20:13

@leponex: Hát... ja, végülis nem tudok nem egyet érteni. :) Biztos vagyok benne, hogy a unio az erosebb kutya baszik elven épül fel, hiaba dumálnak akármit. Ez ilyen.
Orbán is ezt gondolja a jelek szerint, es el kell hogy fogadjam. De a jogom (még ) megvan hozzá, hogy ne örüljek neki.

Butuska 2013.03.19. 21:08:46

@Blogger Géza

Továbbra sem olvastam el, most értem haza... de ha a nyugdíj védelem, vagy az egységes szja a téma, akkor feladom, ugyanis a védelemből nem kérek, az szja 8000Ft/hó bukta nekem, mi is maradt? ja igen: rezsi: az aktuál lakás rezsije most 2000Ft spórolást tudhat be. Ez eltörpül a fizetésem csökkentése és az árak emelkedése alapján.

Ennyi.

leponex 2013.03.19. 22:46:21

@Rorschach:
:)
A Zindex viszont épp most noszogatná Ciprust emiatt egy kis szabadságharcra :))
süti beállítások módosítása