olyan napokat élsz most emberiség, amiket évek múlva történelemkönyvekben olvas majd a felnövekvő generáció, ha létezni fog a közoktatás ma ismert intézményrendszere.
mert nem a virustól szükséges elsősorban tartani, hanem a 20%-osra saccolt recesszio es nyomában érkező 30%-os munkanelkuliseg jóslata aggasztó, ami egymástól és egyéb hatásoktól (média torzítás, politikai rivalizálás) gerjesztve spontán is eszkalalódhat hiperinfláció, társadalmi konfliktusok, erőszak és politikai/ideológiai radikalizmus formájában. szándékosan csiholt szikra következtében viszont egy pillanat alatt elszabadulhat a terror vagy a katonai/totalitárius diktatura válik átmeneti államformává számos országban.
itt a bátor és bölcs tettek ideje.
nem biztos, hogy itt a vilagvege, bár nehéz rögtön felismerni, ha éppen tombol a 10 csapás. főleg, ha 6 hónapon belül következik be országnyi vadon és sokszáz millió állat elhamvadása, vulkánkitörés, sáskajárás, migráns krízis, globális járvány, földrengés és globális klíma anomáliák és civilizációs környezetszennyezés. az kijelenthető, hogy a 3 honappal ezelotti kb. 5%-ról 50%-ra ugrott egy globális társadalmi/gazdasagi jellegű kataklizma valószínűsége, ami extrém magas kockázatot jelent az emberiség minden retegenek.
ahhoz, hogy a világ hosszú távra visszarendeződjön fenntartható és minden lélek számára élhető, kényelmes, boldog környezetté,
új paradigmára van szükség. harmóniában a természetes vadonnal.
A természetre iemelten kell odafigyelni és megőrizni a maga megismételhetetlen és emberi hatásoktól mentes valójában. semmiképpen sem ártva az állat- és növényvilágnak, ugyanakkor gondosan és felelősen felhasználva ajándékait (magvak, termések, tojás, gyógyhatású anyagok, méz, építőanyag, energiahordozók) és segítve a szélsőséges csapásokkal szemben. figyelemmel kísérni drónok, kamerarendszerek és egyéb fejlett technológiák segítségével, lehetővé téve a tanulmányozást, ártalmatlan megtekintést, gyönyörködést, és fegyveres, szigorú, korrupciómentes, 024 órás felügyeletet és őrzést.
ipar
az ipari létesítmények mindegyikét környezetszennyező anyagok kibocsájtásától mentesíteni szükséges. semmifajta környezetre káros vegyszer, hulladék nem kerülhet ki ipari létesítményekből.
minden ipari létesítmény köteles újrahasznosítani és szelektíven gyűjteni a területén létrejövő hulladékot, és azt megfelelő szelektív hulladékkezelő udvarokban elhelyezni.
az ipari létesítmények kizárólag újrahasznosított vagy legális/ellenőrzött/tiszta lelőhelyekről származó nyersanyagokkal/alapanyagokkal dolgozhatnak a teljes gyártási folyamat során.
új ipari létesítmény kizárólag már korábban letarolt, helyre nem állított környezetben hozható létre. a természetes élővilágból ipari létesítmény létrehozására további területet kisajátítani, revitalizált területen ipari tevékenységet végezni és/vagy ilyen tevékenységet végző létesítményt építeni globális tilalom alá esik.
az ipar kizárólag tudományosan indokolható termékek gyártását végezheti. szükségtelen, irracionális és indokolatlan mennyiségű javak előállítása tilos, amit szigorú nemzetközi, mindenkire kötelező szabályozási rendszer felügyel. ezzel egyidejűleg a már meglévő javakra nagy gondot fordítva vigyázni kell, azok javításának lehetőségét muszáj biztosítani. a jövőben legyártásra kerülő javakat pedig kivétel nélkül olyan minőségben szükséges gyártani, ami hosszú távú működést és a lehető leglassabb amortizációt igyekszik biztosítani, és erre szervíz garanciát vállal a gyártó.
az autóipar azonnali reformja elengedhetetlen minden más ipari szektorral együtt. közlekedési eszközökre szükség van, de a járműgyártást hatékonyabbá kell alakítani. a személyi közlekedésről a közösségi közlekedésre és a járműmegosztásra kell átállni. a járművek magántulajdonlása szükségtelen és ésszerűtlen. tekintve, hogy gyakorlati funkcióban az egyének utazásra használt járművei nem térnek el, ezért a személyi közlekedés szabváyosítása, a közösségi közlekedés fejleztése és komfortosabbá, hatékonyabbá tétele a legfontosabb, mindezt megújuló és 0 emisszióval járó energigazdálkodásra alapozva (napelemmel burkolt buszok, hajók, repülők, kamionok, épületek, utak).
tiszteletben tartva minden ipari szereplő tudását, eszközparkját, szakértőállományát, feladatuk kulcsfontosságú a revitalizáció folyamatában. a civilizációs status quo azt is jelenti, hogy a már meglévő ipari szereplők továbbra is kiszolgálják a globális társadalmi, de racionalizált szükségleteket, viszont semennyit sem ártva tovább a megmaradt természetes vadonnak és biodiverzitásnak. technológiájuk lehetőséget teremt napelemes járművek, napelemekkel borított épületek létrehozására, a környezet fenntarthatóvá, reproduktívvá, öngyógyítóvá és valamennyi társadalmi réteg számára kényelmesebbé alakítására.
magántulajdon
a magántulajdon alsó és felső egyéni cenzus közé szorítva képzelhető el. enélkül a társadalom ciklikusan összeomlik, és polgárháborús/háborús folyamatok során újra és újra elosztja a javakat, irtózatos pusztítást végezve közben az emberi kultúrában, fejlődésben és természetes vadonban. ezt végleg elkerülendő, személyenként alsó és felső vagyoni limit megszabása szükséges. alapvető globális javakhoz (higiénia, élelem, víz, egészségügy, oktatás, 20 m2/személy) való hozzáférés biztosítása lehetséges. aki ennél többre vágyik, megdolgozva érte elérheti, de alkalmazotti/vállalkozói munkavégzés nem szükséges. egyénenként a jelenlegi torz, de viszonyításhoz megfelelő vásárlóértékén néve 100 millió dollár a maximálisan felhalmozható anyagi vagyon, vagyis inkább ennek az aranyban kifejezett értéke. minden e fölött megkeresett személyes bevétel globális alapba szerveződve kerül univerzális prioritásnak és etikának megfelelően újraelosztásra. A vállalkozások nem növekedés vagy nyereségorientáltak, hanem minőség és hatékonyság orientáltak, ugyanakkor a tudományos kutatás és fejlesztés kerete bővül ki a nyereségi keretből, kvázi non-pofit alapú, tudományos fejlődés központú, fiskálisan stabil, tehát gazdasági értelemben nem növekvő/nem csökkenő, hanem racionalizált, reproduktív ipar és gazdaság működik.
ennek következtében az emberi populáció szabályozása ugyanúgy elengedhetetlen, mint az állat és növényvilág populációjának szabályozása. hogy a gazdasági stabil és reproduktív maradjon, túltermelés vagy hiány nélkül, úgy nagyjából a társadalmi létszám stabilizálása is fontos. mivel a balesetek száma drasztikusan redukálódik a közlekedési fejlesztés nyomán, és az életminőség, egészség és higiéniai körülmények is általánosan javulnak, így az életkor is növelhető, a halálozási kockázat pedig minimálisra csökken. ezek miatt, és mivel háborúk, társadalmi konfliktusok csakis ennek a rendszernek a fentartása miatt, annak védelmében képzelhetők el, ezért fegyveres összecsapásban életét vesztő emberek sem lesznek, mint ahogy magántulajdon elsajátítását célzó, önző, irígy, mohó szándékból elkövetett, akár életeket kioltó cselekedetek valószínűsége is elenyésző, hiszen nincs ilyesmire ésszerű indok. a legkevesebbet birtokló, munkát nem vállaló, vállalkozni nem akaró egyén alapvető életszínvonala is van annyira kényelmes és kielégítő az igazságos újraelosztás miatt, hogy a legkisebb erőszakkal járó tett elkövetése (tehát kokázatos törekvés ezen állapot megváltoztatására) teljesen irracionális, vakmerő, etikátlan, tehát minden ember számára veszélyes jellemre, rosszhiszemű gondolkodásmódra, gonosz szándékra utal. ezért az ilyen egyéneket el kell szigetelni, és elszigeteltségben tartani mindaddig, amíg a torzult jellem belátást nem mutat, és maga akar elszigetelve maradni, vagy társadalmi/revitalizációs programban jóvátételt gyakorolni, és bolgogan elfogadni mindenki mással együtt, amit a globális stabilitás rendszere számára biztosít.